May 28, 2010

kehadapan ex-mak mertuaku

Yang mungkin bakal menjadi mak mertuaku kembali *cough cough*HAPPY BELATED BIRTHDAY C:
You know the reason why I wished you this late. Not that I don't love you, but it's because I do. Everybody wants to be the first person to wish you on your birthday. Okay, granted, not everybody, but well, you know what I mean. Haha.

Ok, menantu mode:
Saya minta maaf atas semua kesalahan yang telah saya lakukan. Saya minta maaf atas Milo wafer yang tak terbeli-beli lagi. Saya minta maaf kerana selalu annoy mak dengan mood-swings saya. Saya minta maaf kalau ada masakan saya yang tak cukup garam dan gula dan sebagainya. Saya minta maaf jikalau saya tidak dapat mewarnai hidup mak secukupnya. Saya sayang mak.

Haha. How's that for a belated birthday wish ha? :D

No comments: